background

Thursday, June 16, 2011

advance wish....


Ini entry advance... hihih.. Saja nk wat entry sempena besday Mia esok.. sbb esok nk lik kg.. jd tk leh nk bukak blog .. Itu sebab saya buat hrini.. hehehhe.. Bule ke gitu? hihi Esok 17 June 2011, genap la anak kesyngn saya, buah hati ulam jantung saya Mia Hada Batrisyia bt Meor Jalallulail 4 thn...Semoga anak ibu jadi anak yg solehah,, sentiasa murah rezeki, dipanjagkan umur, jadi anak yg pintar, menghormati ibu ayah, menghormati orng tua. Semoga anak ibu sentiasa dilindungi dan diberkati di dunia dan akhirat. Ibu sayang anak ibu sgt2.

Tuesday, June 14, 2011

besshhh..

Saya baru je balik dr kg..kt kulim nun...4 hari lepas..sgtt laa besshh..
dpt dok ngn mak n ayah, makan skali..p jln2 skali ramai2..
best sgttt...
Dapat petik buah rambutan ayah yg sedang dok masak kt atas pokok tu,,,,sgtt beshhh
Pokok durian ayah ada laa berbuah dlm beerapa belas biji... cukup laa kot utk kami2 sekeluarga... itu laa pokok hasil ayah bercucuk tanam ...Cucu2 dia pn dpt merasa jgk hasil cucuk tanam ayah.
Rasa puas dpt mkn laksa air tangan mak....Emmmm sgtt laa sedappp...
Ok lahh.. nnti saya upload gambo kt kg utk next entry..
Gambo masih lom transfer ke pc lg...
Wokessss caucincauuu...


Wednesday, June 1, 2011

masak apa??

Harini nak masak apa pulak yer?
Skang ni aku dh start masak balik dah setelah beberapa lama rutin memasak selepas balik kerja terhenti dek kerana Mr MJ kurng mkn sbb kena jaga berat bdn utk tarik tali..
Aku suka.. hihihi... Tp masalah skang ni. Aku plak yg kuat mkn.. bdn pun dh terasa naik dh ni
Peha pun dah belaga peha sebelah dh ni...Tkleh jd ni.. huhuhu