background

Monday, April 4, 2011

Laksa Utara

Harini nak letak menu laksa pulak... masakan yang paling senang nak masak bagi aku...dan laksa juga adalah peberet aku nihh... UMMpppnhhhh sllurrppp.. Laksa ni laksa utara..Yg dlm gambaq ni mak aku yg buatkan. Kalu aku buat pun lebih kurang mcm ni la... hahahha... cuma rasa ja kot len.. mak masak mesti laa lg sedap pada aku kan... Tp anak dia ni kot mana pun akan tiru cara mak masak...hehe.
Laksa Utara@kedah



2 comments:

  1. kena pi umah kau la kalau nak mkn laksa utara noo...nak wat sendiri..suami den tak suka sgt huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. hahahha.. haruslah dtg kak.. meh meh..jgn malu2...kedatangan anda amatlah dialu alukan. nti kami masak tuk akak

    ReplyDelete