background

Monday, April 4, 2011

R.U.M.A.H.M.E.O.R



Salam. kwn2
Entry ni aku nk perkenalkan sebuah rumah tradisional.
Sebelum ni tak tau pun ada rumah ni. Selama ni kita tahu setiap negeri msti ada rumah tradisional nya tersendiri kan. Tp rupanya ada lg pecahan2 dlm negeri tu. Baru ni aku ada pegi satu ofis tu. Tenmpak la frame gmbar jenis2 rumah tradisional negeri perak. Salah satu nya ada lah RUMAH MEOR... ahakss...
Lakiku kan keturunan meor2 ni. Ropenye ada laa yerk rumah tradisional MEOR ni. Kat ats tu le ropenye Rumah meor.. Tapi umah nenek Mr MJ kt kg Bota nun mmg sebijik rope ini. patut la ye. Rumah keturunan meor.. hahah
Tp skang meor takde lagi dok rumah rope itu.. Ate dh duduk pun kt bandor. Manee nk cari romahhh gini rope. Tp kalau kaya bule la teman suruh meor buat romah rope ini. Hhahahaha mimpi laa kau....!!!

No comments:

Post a Comment