background

Tuesday, May 10, 2011

Rindu ..

Saya rindu......... Mia pn lg laa rindu....
Korang nak tau kenapa laa kami berdua ni rindu yerk?
Mnggu ni kami tinggal bedua je.. daddy a.k.a Mr MJ tak de kt umah.. huhuhuu
Dia skang ni kt Terengganu., sempena sukan badan berkanun SUKANUN yg berlangsung kt UMT.
Hadohhh... aku ni kalu dia takdak mmg tak berapa nk smangat je. Dtg keje pn tak semangat.. buat apa pn tak semangat,. Dia pegi sabtu weekend hritu. Lepas sukan Kindergarten Mia, dia hantar kami ke rumah Dik yah, pastu dia gerak la ke sana.
Yg lg mmbutkan aku sedih , hr mnggu tu Mia pulak tak berapa nk sihat.. bdn kejap panas, kjp ok. Tido mlm ,, terjaga nangis nak daddy.. Dgn aku plak yg nak melalak.. hahahhaha. Mia ni slalu jd mcm ni kalau daddy dia takde. Tp kalau ada, nk tido je cari aku, daddy ada pn tk layan. Haisshh mcm2 laa budak sorang ni...
Apa2 pun.. harap2 Mr. MJ balik cepat ye. Dan semoga dia menang dpt juara dlm sukan tu. Td dia sms, dh menang 2 game. Alhamdulillah...
Ok abg... good luck you and your team....

5 comments:

  1. aloloooo ni bkn anak yg rindu lebih tapi ibu dia heheheheheh

    ReplyDelete
  2. hahaahhaahhhahahha syhhhhhh??? diam diam...maluu.. hahaha

    ReplyDelete
  3. sian kak yani kawan kita tgh sakit rindu dgn laki dia...
    huh..
    lunyai la meor balik nnti kena cium dgn sue..
    ahahhaha!!

    ReplyDelete
  4. hahahaha ko ayuuu.. ayat tak leh blahh.... dia lunyai takpe... jgn aku lunyai...hahahahahha

    ReplyDelete