background

Monday, September 5, 2011

Salam Aidilfitri Minal Aidil Wal Faizin 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin untuk semua...
Harini 7 Syawal..saya dah start keja. Kt ofis masih lengang.
Crita raya aku tak semeriah raya orng lain... Raya ni ayah sakit,, adik pun sakit.. Semua tak beraya ke mana pun..

Pagi raya kami beraya di Bota Kiri Perak umah nenek Mr MJ.. Mcm besa.. mmg ramai laa kalu di perak tu.. Mia paling suka sbb ramai geng. Mr MJ demam.. Banyak tido ja. Sian dia.
Mlm lepas maghrib bertolak balik Kulim. Sampai dlm pukul 11 lebih,..tgk adik2 aku tgh berBBQ.. Mr MJ join sekejap je sbb dia masih demam.. Aku,, join sekejap2 je.. Pastu dok jaga ayah.
Ayah aku skang ni mmg orng kena ada kt dia ja..

Raya ke-2 tak kemana jgk.. Jaga ayah kt umah n layan tetamu2 dtg..Harini takde menu special pun.

Raya ke-3.. Harin ihari yg sgttt penat.. Orng dtg mcm umah aku ada kenduri.. Syukur,, ramai yg dtg.. Dtg beraya + melawat ayah skali.. Harini mak buat laksa...sgttt laa bestttt...

Raya ke- 4 kami semua ke Penang.. ke Hospital Loh Guan Lye penang.. Nak bwk ayah cek tgn n muka dia yg membengkak,, dan tgk adik yah yg sudah kena dialysis...Ya Allah, sgt berat dugaan yg Kau beri pd kami sekeluarga.. Tp aku yakin semua nya ada Hikmahnya tersendiri.. Kami redha..Semoga ayah dan adik cepat sembuh.. dan dipermudahkan segala urusan..


1 comment:

  1. moga ayah dan dik yah cepat sembuh.moga allah swt merahmati sue sekeluarga..amin

    ReplyDelete