background

Daisypath Anniversary Years TickerDaisypath Next Aniversary PicLilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, January 10, 2011

menu2 weekend

Ehehehehe.....
dimulakan dgn gelak ..hahah sbb takdak gambaq...
hanya penceritaan sahaja.. jgn maraaa naaaa...

Weekend kemarin ni.. sabtu.. aku dok ngn Mia je.. sbb daddy work..
Jadi kisah nak masak ni sgt laa buntu bila Encik hubby tu takdak... aku baru prasan, bila dia takdak kt umah, mood aku cam malas2 nk masak pastu jenuh dok pikiaq. Dan hritu , aku masak ni je:-
1) Ikan sardin sambal
2) Ayam masak kicap
3) Sup Sayur bayam merah
4) Sambal belacan dan ulam timun + peria katak


Hari Ahad smlm, berkobar2 sket mood sbb daddy ada.. ahaha..gedikskan,
Masak ni ja:-
1) Siakap berlada (pedas bedengung orng kedah kata) sbb pakai cili api. Request by daddy
2) Sup ayam ( request by MIA busyukk). budak kecik ni semedangg supp. Tp skang dh pndai minta tomyam.
3) Pajeri nenas.
4) sambal belacan hri sabtu ada lg.. sambung mkn lg. En MJ suka nk ulam ngn peria katak dia tu.

Ptg... aku mengekek sorang2...
Aku wat kek coklat ja.. Tp tak berapa best sbb lupa nk bli cooking cekelat tu. Ada cekelat putih ja. Bantai je laa wat topping..
Kek ni nti aku upload gambaq..

Motip crita.. saja ..ahahhahhah mood tgh ado ni. Jadi rajin laaa aku menaip2 ni..
Perut lapaq nasi ni..
Ok cauu..

No comments:

Post a Comment