background

Daisypath Anniversary Years TickerDaisypath Next Aniversary PicLilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, January 3, 2011

HAPPY NEW YEAR

SALAM

SELAMAT TAHUN BARU 2011 SEMUA...

Lamanya aku tak update blog yg tak seberapa ini kan. mcm besa aku malas. Pastu takdak idea.
Nak letak resipi rasanya mcm2 aku masak sepnjgn cuti 3 hri lepas ni.. Tp tu laa.. dek kerana malas bebeno nak mengeluarkan kamera, nak klik 2 gambar mkanan yg aku mask.. Jd takdolah apa2 new recipe. HHahahhaha bule kan.
Cuti tak kemana pongg... Cuma on saturday Mr MJ bawk aku ngn budak bucuk tu p Sunway Piramid... dah berapa tahun aku rasa tak jejak kaki ke
Piramid ni since dah kawin la aku rasa. Dulu bujang rajin aku gie dating jln2 kt situ ngn Mr MJ tu..hohohoohoho. Besa laa bila dh kawin mood betukar laa.. tmbh2 Mr MJ.. yg semeangnya tak suka berjln2...kdng2 tension gak aku.
Korang apa cerita? mesti mcm2 programme kan cuti. Emm td baru aku perasan.. ada followers baru la kt blog aku..Tima kasih buat kak aidiena yg sudi menambah kan bilangn follower saya yg sgt ciput itu dan yg baru belaja2 nak berblog ini.. TQ very much..leh la kongsi2 crita yer.
segan tgk blog orng suma santik2... aku ni kosong ja.. tak berapa pndai lg..
wokeh... setakat ini dulu kot..
Harini sgt borign dtg opis.. sbb takdak geng.. geng suma cuti..huhuhhuhuh
wokehhhh daaaa



No comments:

Post a Comment