background

Thursday, November 24, 2011

hari bertuah ,menang first prize lucky draw..ngeh ngeh



Salam...

Yuhuu... weekend baru ni opis aku buat dinner kat Sheraton Imperial Hotel K.L. Program start after mghrib.. AKu plak smpai lmbt.. aduussss... geram betuii.. jln jammed laa .. itu yg lmbt.. kalu ikut kan kul 8 aku dh smpai.. alih2 8.30 jgk smpai... Smapai2 director tgh berucap.. Buat slumber ja la masuk.. ngeh ngeh ngeh... Kami pegi 3 beranak je.... Dinner ni actually utk couple dinner.. Tp sbb mia takde orng jaga.. so dorng bg laa aku bwk dia.. kalu tak ... Mr MJ takmo laa ikut ,.,.sian kt si anak dara kecik dia tu.
Makanan mlm tu not bad la.. ok ok la... Ad berian i kambing.. kambing dia sodap....rojak buah, rojak pasembur, ABC, laksa (tak sedap) mee rebus, kuih muih, nasi ayam, sushi, keledek grg pon adoo. Assorted fruits... teh tarik pun ado. Aku tak le melantak bnyk sgt.. rasa serba sikit.. hehehhe...
Dan tiba masa yg suma orng dok tunggu2...masa tuk cabut nombor bertuah....hadiah grand2 jgk tau. Aku orng ke -2 yg dipanggil utk cabut nombor.... jeng2222.... masa kedepan nnk cabut no.. mia pn follow... jd dorng pn bg laa mia yg cabutkan... Sebelum tu aku dah ushar dh hadiah2 yg tersedia tu.. yg aku nmpk hdiah no 8 yaitu oven besau... mmg mengidam idamkn oven sgt3...

..
hope sgt dpt laa tu.. Skali bila no tu dibukaaa..jeng2222.. NO 1.... hahhaa suma orng menjeritttt.... menjerit sronok + tak puas hati sbb hadiah yg dorng impikan dh dpt kt aku. hadiah nyer tidak laaa sebesao mana pun.. nak tau hadiah dia apa// TV Plasma 19 inci ja... hahahahhaha aku pn taekejut.. sbb mmg aku tak tau pun hadiah pertam adalah tv.. Ya allah.. melonjak2 riang jgk laa aku bila orng suma bersorak sorak... keciwa mereka2 yg menghrpkan dpt tv plasma tu.. hihihi.. Bertuah sungguh Mia ... hasil dr tgn kecik dia yg mencabut no. tu... mmg bertuah sungguh...Emm syukur alhamdulillah.. rezeki...
Apa2 pun.. thanks S-Dev anjurkan dinner yg best... gmbor nnti yer.. tak bnyk pun...


3 comments:

  1. wah le dtg umah mia la pasni nak tgk tv baru heheheheh

    ReplyDelete
  2. haaa... yg makcik suka, siap bagitau laksa tak sedap dlm kurungan.... oooo, patut la MJ berlagak semalam masa bincang Pasal LIMA Exhibition. kami x dpt pinjam plasma TV dari CPD, alih2x dia nk sewakan yg kat umah dia, tapi RM2k sehari.... huhuhuuh! poyo... ada plasama TV baru rupanya....

    ReplyDelete
  3. kahahkahkahkhkahkahkahk... kakchibi tp sungguh laksa tu tak sedap..hahah jahat kan saya ni (mklumla orng lurus berterus terang..hahaha...oo MJ dok belagak pulak yer.. hahah poyo betui Mr MJ siap nk sewa...

    ReplyDelete