background

Tuesday, December 6, 2011

..HUHUHu rindunya

Kami kena tinggal... seminggu pulak tu.. Aku n Mia hari2 laaa rindu merindu kat daddy@ Mr MJ.
Beliau sekarang tgh berada kat Pulau Langkawi. Sbb kena bertugas di LIMA Langkawi.
Syok lee dorng.. satu department suma pegi. Kakyani ,dak ayu kak liza,,, cuti sambil kroje laa kome yer... beshh beshhh..
Seminggu ni aku tumpang dok umah adik aku.. si dikyah. Dkt sket nak mai keja.. idak lee aku berdua2 an je ngn mia nak travel dr rawang ke gombak hari2...
Mlm td.. mia dh start rindu rinduan teruk dah... Nak tido jee dok sebut "nak daddy nak daddy" . "Mia nakikut daddy".Nasib baik tak nangis teruk2. Tgk mlm ni mcmana pulak..Weekend cuti 3 hr lg kan.. Kalu MJ izin , leh la aku balik kedah ngn mak aku.. balik leh tumpang dorng... Baru dok paln2 ni.. MJ call ni... sebak pulak aku bila ckp kt dia ank rindu dia... hehehehehh..Dia ckp brng bnyk.. mmg tak muat le aku nk tumpang.. tak jd laa kot nak balik ..

Emm tunggu je laa smpai isnin ni...Sabar yerrrr Mia... nnti daddy balik..bwk ole2 mcm2 tuk kita... ngehngehngegh....

No comments:

Post a Comment