background

Daisypath Anniversary Years TickerDaisypath Next Aniversary PicLilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Thursday, December 8, 2011

terharu sekejap

Terharu dan syokk sgt harini...
Sebab ada kwn baru yg follow blog saya.. dia jgk sudi nk ajar saya ttg berblog ni....dan yg paling terharu skali.. dia letak gambar kek saya yg tak seberapa tu kt blog dia.. Terharu sungguh..
Saya suka baca blog dia.. sbb blog dia suka cerita ttg anak dia yg comel tu dan jgk bnyk info2 yg sgt berguna..Walaupun kami tak pernah jumpa, hanya bersembang melalui FB
, tp saya suka cara dia.. Peramah. Terima kasih hanis....@ mamalurveirfan
Lepas ni kita bule la kongsi2 crita , kongsi2 recipe.. crita anak2...etc.

1 comment:

  1. yup segalanya yang bole dikongsi..hehe... hope persahabatan kita akan kekal walaupon hanya berjumpa di alam maya.... ;)

    p/s: jangan segan tau kalau nak tanya anis apa2..

    ReplyDelete