background

Daisypath Anniversary Years TickerDaisypath Next Aniversary PicLilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, February 8, 2010



Anak sedara baru......

Yea yea..,,, kami dpt anak buah baru... baby boy.... emm akhirnya ada la jgk boy dlm family kami. Ada geng la paklang HAdi...klau tak tisya n auni ja... Mak dan ayah ku laa paling teruja sbb dpt cucu lelaki... Ni kira cucu lelaki first laa tuk mak n ayah ku....
4 hb februari hritu kakakku@kak yong dah selamat melahirkan baby boy kat spital klang.... suka laa dia ..dh ada sepasang....aku jgk yg terkulat2 ni.... Tisya apa lagi.... teruja bila tgk baby boy tu... Nama lom letak... so panggil baby boy dulu yerk.... cute betul.. muka sebijik kak yong..
Sambung bab tisya .... dia ckp kt aku.. Mia nak baby boy jgk... ala syahdu laa aku dgr.... sedih pn ada...entah bila la aku leh bg adik kt dia... mmg teringin nak menambah lg... tp apa kan daya... kesihatan ku tak mengizinkan.... Insyaallah aku pasti satu hari nnti aku akan sihat seperti orng lain.. dan bule melahirkan zuriat lg.... tnggu ya tisya... ibu pasti sihat.... Em takmo ckp bnyk2 bab ni.. nnti sedih...Ok ni ada sket gambor baby boy yg cute tu....

1 comment:

  1. sue..insyallah.satu ari nanti akan ada kawan si mia tu..kami doakan

    ReplyDelete