background

Thursday, February 25, 2010

Bila encik Meor masuk dapur..

Emmm... sgt seronott... Mlm td encik meor ku tu rajin telebih... Dah lepas mndi solat suma.. dia pn terus la ke dapur... nk masak katanya... Aku pn bntu laa sket2.
Alkisahnya yg dia leh masak ni.. Ptg smlm kan ada pasar mlm blakang uia ni.. so aku dh tnya dia nk mkn pe. Dia ckp tkmo.. Jdnya aku ni yg kempunan nk mkn apam balik pegi laa pasar mlm bersama dikyah n Mia.. bli mcm2.. BIla time balik ke umah ..suma mknn tu tetinggal kat umah dikyah.. adusss...nasib baik la smpat mkn bihun sup dah. Nak patah balik ke umah dikyah mmg tak dah lerr. Asik lupa ja den ni.
Jadi meor dgn gigihnya didapur dok potong itu potong ini.. Katanya nk masak sizzling yee mee. Dia masak nasi jgk bersama dgn ayam sambal. Pastu siap ngn cili tempoyak lg.. Dia pnya favorite la ni..
Aku pn bantu la jgk sket2 smbil dok layan Mia yg nak tido tu. Em finally siap la En. Meor nya sizzling yee mee.. Aku pn tumpang sekaki la..wowwwww... Sodap sungguh... kalah aku.. citttt... Tiba2 aku rasa ada pesaing lak....ihihihi. Mcm2 ada dlmyee mee dia.. ayam ,, sotong,, segala sayur.. Kuah pekat mcm yg dijual kt foodcourt giant ,,tesco suma tu ...Camni senang laa aku..kalu malas leh suh En. Meor masak lg. HHhehheeh... Makin hari makin improve masakan En. Meor..
Alamakk tp sayang..aku lupa nk snap gambar yee mee tu... Nnti di lain hari akan aku snap gambar mknanan yg dimasak En. Meor..

1 comment:

  1. wau kami kagum ni..leh la masak utk kami nanti hehe..en nasri smalam masak utk jannah skali masin heheh..trus jannah reject.nanti ckp gan en meor kami nak resipi..hehe

    ReplyDelete