background

Daisypath Anniversary Years TickerDaisypath Next Aniversary PicLilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Sunday, February 21, 2010

Weekend aku

Salam ...

Macam biasa..aku skarang kt hospital..warded dr jumaat...smpai laa harini... Rutin weekend aku mcm ni lah.. 3 hari 2 mlm di hospital......Untuk apa?? utk dialysis...Aku ni salah sorng pesakit buah pinggang kronik yg terpaksa menjalani dialisis,..
Dialysis ni ada 2 jenis. Haemodyalisis iaitu cuci darah dn CAPD or APD iaitu cuci air... Aku ni skarang tgh cuci air la ni....Emmm...huhhuhu.. buat masa skarang aku terpaksa cuci kt spital... 3 hr 2 mlm ni la... actually skarang aku dlm proses memohon air .. Air tu sebulan Rm 2600..nk bli pakai duit sndiri mmg tk mmpu, so terpaksa la apply melalui UIA.. minta uia biaya...kalu dh dpt air.. bule la buat kt umah je. tak yah dtg hospital lg....itu laa yg aku harapkan skarng ni....
Duk kt spital ni ,, bule tgk mcam2 ragam orng...dan yg paling aku takmo tgk ialah bila ada patient yg sakitteruk pastu tiba2 je pergi....tak kembali.. itu la yg paling aku tak best....tp nak tanakkena la jgk .. sbb dh depan mata,....Apa2 pun.. hidup mesti diteruskan....
Aku doakan semoga aku dipanjangkan umur.. diberikan kesihatan yg baik2 dan disembuhkan dari penyakit ini,,, aminn.....

3 comments:

  1. sue..insyallah kami doakan yg terbaik utk sue..moga cepat sembuh dan cepat tembam balik...

    ReplyDelete
  2. insyaAllah nanti awk sihat balek ok...kitorg sume doakan yg terbaik utk awak..:)

    ReplyDelete
  3. Tima kasih bnyk2 my luvly friendsss..... sayang kamo berdua...insyaallah.. saya pn harap begitulah... nk cpet smbuh.. nk chubby balik cam dulu... heheheh baru laa cuteee...hihihihihih

    ReplyDelete