background

Daisypath Anniversary Years TickerDaisypath Next Aniversary PicLilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, June 22, 2010

Happy Birthday Princess

Happy belated besday My Princess, Mia Hada Batrisyia bt Meor Jalallulail

Ya rabbi,,,, mcmana aku leh lupa yer nak post entry bday puteri kesayangn ku ini di belog aku ni??? adohhh.. tu laaaa kemalasan teruk sgt... Sebelum bday dia hritu dah beria2 lam kepala hotak aku ni nk post entry pasal bday dia..huhuhuu kan dah telepas...
17/06/2010 tarikh ni genap ler anak daraku yg banyak cotcet2 itu 3 tahun.. Lorrr tak sangka yer.. pejam celik2 dah 3 tahun anak aku...mcm tak sedar plak... Sekejap je masa berlalu. Hemmm, dan itu dah menandakan aku pun dah makin bertambah2 umuq la.. ceh takmo ckp dah makin tua... hohoo perasan muda lg. Masa hari bday dia tu, pas kuar office, pegi amik Mia then trus la pegi beli kek sebijik tuk Mia busyuk ni,. Cam sedih pn ada jgk sbb daddy takde. Hanya celebrate kami 3 org sahaja,, aku , Mia n acu dikyah. Takpa lah mcmana pun, janji Mia tetap suka dgn kek tu,
Hampa nak dgq mcmana Mia nyanyi lagu bday? Aku ni dok pasang lilin n nynyi la dan si Mia pun ikut sama nyanyi,,,, dan begini lah lirik2 Mia nynyi lagu happy bday, " hapy bday to u....hapy bday to u,, hapy bday to kawan kawan.. happy bday to jijah tohirah pastu tah apa bnda ke nama lg dia sebut... adoiiiiiii.. HAhahahahahah,..Lawok betui budak betuah ni,,,, ini kes dah terbiasa nynyi lagu bday kt nursery laa ni... takpe budak2 kan.... Tp yg geram nya,,orng tgh dok prepare atas meja apa yg patut takdan apa2 lagi tngn dia tu tak renti2 dok cuit kek tu .. tak sabo2 dia nk rasa.... Jenuh aku dok larang.... Em budak2 kan.. tak kisah la...
So... to my dear daughter Mia... Happy birthday to u... Semoga mia menjadi anak yg solehah, cerdik pintar, menghormati orng tua. sentiasa diberi kesihatan yg baik2 dan dirahmati Allah. Ibu sayang Mia forever... daddy too...hehe

2 comments:

  1. hehehe comey.memang tu la keje mereka kalau nyanyi lagu birthday..jannah plak kalau pi kedai roti ha memang la kopak ummi dia..ater kena bli kek sebiji walhal birthday jauh laie hehe mcm2 kes

    ReplyDelete
  2. hahah tudiaaa.... jenuhh ummi sambut bsday stiap kali p kedai roti...hahahhha.. jannah2..mcm hal laa dorng ni kan...

    ReplyDelete