background

Daisypath Anniversary Years TickerDaisypath Next Aniversary PicLilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Wednesday, June 9, 2010

Internal Audit ISO ....

Harini 9/6/10 ada internal audit ISO di ofis ku.. Semua kelam kabut dr awal2 pagi.. tak tahu laa napa kelam kabut benor... huhuhuh... Tp aku rasa sungguh sronot tahun ini, kerana aku tidak lagi perlu tuk disoal jawab oleh auditor, sbb aku tidak lagi menjadi one of the process owner tuk ISO ni.. yahooo... tp sedikit sebnyk kena laa jgk menyumbang dan menyediakan apa yg patut sbb kita ni bekerja di bwh satu bumbung.. takan nak wat tak tahu je kan.. Apa pun... all the best tuk suma process yg di ISO kan... and also to the process owner.
Nak tahu nape saya sudah tidak lg mnjadi process owner,, sbb saya sudah bertukar job spec. Dulu bertanggungjawab tuk handle recuritment process ,, dan recrutiment ini adalah di ISO kan. Sekarang haku diperanggungjwbkan pulak utk handle berkenaan dgn course outline or syllabus tuk cocurricular ni. Seronok jgk dgn kerja baru ni.. Kira ok laa jgk.. Sbb lain benor dgn apa yg aku buat dulu dgn yg skarang ni. Dikira mcm bnda baru jgk la tuk aku... Sgt seronottt...
Oleh yg demikian... marilah sama2 bekerja dgn hati yg gumbira maka hasilnya pn akan menggembirakan orng lain..

No comments:

Post a Comment