background

Daisypath Anniversary Years TickerDaisypath Next Aniversary PicLilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, June 29, 2010

takde crita....crita anak je laa...heheh

Mia hari2 keje dia kt umah kalu tak main basikal dlm umah,
dia dok atas tilam kutip suma bearbear susun2 bntl pastu smbgn2 ngn bear,
sian lak aku nengok anak aku tu., takde kwn,, main la sorng2,,
kdng2 aku la jd mangsa dia..ajak ibu main sama,, aku pn layan jgk la dia main.,, sian nengok sbb dok ckp ngn bearbear ja,, Tp nak tegelak dgr dia sembang ngn bear2 dia ni.. mlm td..
tetiba je ckp kt spongebob,, " me gi five" dgn angkt laa kelima2 jari dia tu.... owh rupanya nak "give me 5".. Mia ni dia suka laa ckp teerbalik balik..hahha.. ibu salalu betulkan..
tp skagn mcm dh kurang ckp tebalik
dulu slalu benor ckp tebalik2 ayat..
Lagi satu suka menari n menynyi,, dulu lagu bad romance, ngn lagu saleem tu apa tah tajuk tk ingt,..pastu skang menari plak sambil nyanyi lagu yg teacher ajar guna bahasa mia la , BUnyi dia sket2 mcm ni la " daba debe... acu nailooo...zeeedabazoo...pastu ada laa lg ntah apa ntah..hahhhah smpai aku pn terikut2 dia nyanyi..
smbil dok goyang2 bdn. tngn kaki suma..
Emm ini laa anak... penyeri rumahtangga...
kalau takde anak.. sunyii sepi rasa hidup ni..
Aminn.. Harap2 dpt laa diberikan zuriat lg.. Insyaallah amin....

No comments:

Post a Comment