background

Daisypath Anniversary Years TickerDaisypath Next Aniversary PicLilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, January 10, 2012

ANGRY BIRD hilang...

Assalamualaikum.....

sihat ke kome2 semua? lama ceq tak ngapdet kt sini kan.. kes malas teramat sgtt... tak dak apa nk naip...Ni nak crita ttg tajuk kt ats ni..Ptg smlm bila Mr MJ ngn Mia amik aku.. masuk je dlm keta terus Mr Mj bgtau. beg mia hilang... patut laa Mia muka takut jeee diam jee... ropenye beg hilang.. balik lenggang lenggok sehelai sepinggang takdak beg. Ya ampunnn.. mcmana pulak beg bule hilangg???? Terkejut aku...
Kisahnya Smlm pagi Mr MJ dok tnya nak bli tak uniform skolah mia.. dh dia ckp gitu aku pn ok la.. terus lee p opis educare bli baju bwk mia skali.. time tu dah 8.30 dahtime bfast dh tuk 5 yrs.. Jd aku trus laa bwk mia ke kantin skali ngn beg dia...then dh smpai kantij.. tnya teacher beg nk letak mana.. dia suh letak je kt krusi kntin tu. aku letak je la.. pastu taktau laa apa jd..
Bila tnya mia..dia ckp lepas mkn dia bwk beg ke AV room.. pastu entah dia lupa ke apa ke.. dia ckp beg dh takde..pelik laa jgk..
Teacher mia bgtau kt Mr MJ smlm.. dah cari tp tak jmpa.. haihhh pelik aku... yer laa aku paham ramai kan.. jenuh jgk nak cek setiap kelas,, dok ada berapa bnyk kelas kt skolah tu kan..
Ptg nnti balik nk tgk ada ke takde.. kalau le takde jgk beg dia tu.. mmg den nak ngamuk...dah laa ada 3 pasang baju,, towel. bedak2 .. beg tu idak lee mahal bebenor. beg murah jee pun.. tp aku sayng la. Beg jenis angry bird warna biru... dalm tu plak ada baju angry bird pink kesukaan mia.. Smlm aku saja jgk laa dok usik mia.. habis laaa mia takde baju angry bird dah la... hihihih.. Dia buat muka sedih. pastu dok pesan kt aku suh beli baju baru.. amboiiiii... sempat lg tuu.
Harap2 moga beg tu dpt balik la.. aku rasa msti missplaced kt mana2 ni.. Tp kot kalu ada budak lain terbwk balik tu.. harap2 mak budak tu tahu laa yer.. dan pulang kan balik.. kalu tak perasan hrta tu orgn pnya tak tahu laa denn nak ckp apa...

No comments:

Post a Comment