background

Wednesday, January 11, 2012

Masih tak dapt dikesan...

Korang nak tau tak?? Beg Mia masih tak jumpa jgk.. Ptg smlm masa amik mia kt educare,, teacher nmpk muka aku trus gitau beg masih tak jumpa... Aku geramm la.. dan pelik. mcmana beg bule hilang.. sedangan beg dok dlm kelas yg ada teacher.. teacher suma buat apa? takan tak peduli kot budak mana ambil ke..main ke.. sapa2 masuk ke?? Yg jd pelik sgtt. sbb kalau la kata ada budak lain tersilap amik.msti beg budak tu dh ada tertinggal.. ini satu beg pn takde..pastu beg hilang masa tghari lg..takan ada budak balik awal bwk balik skali 2 beg kot???? tu yg aku jadi pelik tu.. Nampak mmg dah kena curi ni.. haihhh dalm skolah yg mcm tu pn bule ada orng masuk curi..Ni kes bahaya dah ni..
Aku bukan laa nk berkira stakat beg skolah anak tu kn.. tp aku syg laa bnda2 dlm beg tu.. dah laa ada 3 pasang baju.. satu baju kurung mia yg mak aku bg plak tu..adh tu Bedak , minyak ngn pengikat rambut baru beli ..Sedihh tauuu...EEEEEEEEEE sakit hati aku.....Mcm2 yg aku terpikir.. ada budak sorokkan beg mia ke?? org curi ke?? apa 2 laaa....hisshhhh semakkkkk laaaaaa... geram geram gerammm..

2 comments:

  1. hmm
    klu aku pun bengang jugak
    ko dah report dgn supervisor dah?
    aqil punya suar dgn tuala pun hilang
    aku rasa awal2 ni tgh musim la.
    ko tulis tak nama mia kat depan beg tu?
    doa2 la cepat dpt jumpa

    ReplyDelete
  2. masalah nya tak tulis nama... sbb yer laa dh lima tahun mia dok educar ..tak penah jd hilang beg.. tiba2 thun ni nahh hilang takdpt dikesan lgnsungg...aku tk jmpa lg supervisor depa.. stgie aku nk report.. p opis terus...

    ReplyDelete