background

Friday, January 13, 2012

Dah jumpa....;)

Salam Jumaat....

Jumaat yg Barakah...semoga kita semua sentiasa di bawah lindungan Nya dan diberkati selalu Insyaallah..
Emmm.. nak crita beg Mia dah jumpa dah... jmpa hari Rabu kemarin.. smlm tak smpat nk crita kt blog ni.. tulis kt FB je..Masa gie amik Mia kt skoll, dia bgtau beg dh jumpa.. kwan dia jumpa kt ats or celah krusi mcm tu laa.. Hemm aku rasa ni mesti ada budak yg sorokkan ni... smpai 3 org cikgu pakat cari tk jmpa...mcm2 kan perangai budak2 ni..Alhamdulillah jmpa jgk..syukur...
Tp cikgu dia pesan.. cek tgk betul ke beg dia.. sbb masa amik dia tu aku tk cek pn. Tgk dh ada ok la... cikgu dia kata bkn bule.. ada tau kes,, yg terambil tp tak pulang2...mcm2 laa.. teacher kata kalu tak folow up or remind.. smpai sudah tk bg la..especially foreigner laa.. suka buat prangai lagu tu...
Ok lahh.. apa2 pun...syukur...semoga kita tidak didalm golonga2 yg mcm tu...

2 comments: