background

Tuesday, January 17, 2012

17 January 2012 / 23 Safar 1433 H/ Selasa

Assalamualaikum W.B.T...

Salam semua kawan2.. di pagi yg indah ni..Harini 17 Januari 2012, genap laa umur saya 30...apa???30?? mcm tak percaya laaa...huhu sedih jgk bila dah meninggalkan alam 20 an ni...
Tapi.. ini laa lumrah kehidupan kan.. kot mana pun kita mesti akan dan kena tempuhi jgk..
Terima kasih Ya Allah..kerana Engkau memberi kan ku kesihatan yg baik2,, kehidupan yg sempurna.. rezeki yg halal,,rumahtangga yg bahagia..
Ya Allah, Kau panjangkan lah umurku,, kurniakan kesihatan yg baik2 kpdku,, murahkan rezeki yg halal kpdku juga keluarga ku dan sentiasa dibawah rahmatMu...
Terima kasih emak,, kakak, dan adik2 ku ipar duai yg sentiasa bersama kak ngah susah senang...(terkenang arwah ayah..sobsob) AL-Fatihah untuk ayah tercinta...Tahun ni besday tanpa ayah...
Trima kasih juga buat kawan2 ku yg tersayang,,yg ucap happy besday kt FB , sms... saya sgt menghargai kalian semuaa...Semoga kalian semua dirahmati ALLAH selalu...

3 comments:

  1. happy birthday kak... moga apa yang dihajati dimakbulkan....amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. trima kasih banyak anis.... insyaallah aminn... semoga anis dan kelurga sentiasa dirahmati ALLAH....

      Delete